Bu Site Tamamen Fake(sahte) amaçlı açılmıştır :) Herkes nasıl ders geçmek için çalışma notu arayışına girip derste not tutup,defter kitap herşeye çalışıyorsa sizlerde çalışacaksınız beleşe ders geçmek yok :)
PARAZİTLERE HAYIR !! :)

12 Ağustos 2010 Perşembe

Balıkesir kara astsubay meslek yüksek okulu resimleri

fotoğrafları ve videoları hepsi burda..



diploma töreninden bir görüntü

balıkesir çayırhisar okulu resimleri



işte 400 metre koşunun yapılacağı alan

Kara astsubay myo resimleri , uydu görüntüsü

okul basit bi yerde arkadaşlar, izmir tarafından girişte sol tarafta görebilirsiniz 98 Km ye yayılmış bir nizamiye



2011 Astsubaylık mülakata gidecekler kaç kişi çağrıldı

BALIKESİR BAKIM OKULU VE EĞİTİM MERKEZ KOMUTANLIĞI (ASTSUBAY MESLEK YUKSEK OKULU)

Balıkesir Çayhisar mevkinde bulunmakta. Ulasımı çok basit ve kolaydır. Otobüs terminalinde indikten sonra merkeze giderek Kurt Dereli Mehmet Pehlivan Kapalı Spor Salonu'nun yanında nizamiyeye kadar giden minibüsler kalkmakta. Birliğin İçerisinde ikmal Çavuş 1. ve 2. Bakım Çvş. Eğitim Bölüğü'nün yanı sıra bu bölümlerin er eğitimi de bulunmaktadır. Bakım sınıfı ASTSUBAY MESLEK YUKSEK OKULU 'da bulada bulunmaktadır.


Sabah 7 de sıraya giriyorsunuz ve ilk başta sizden istenilen belgeleri kontrol edip üstünüzü arıyorlar. İçeriye 20 şerli gruplarla alıp minibüse bindirip yukarıya yere yani Astsubay Meslek Yüksek Okuluna götürüyorlar. Aileler ise içeride spor alanının yanında bekliyorlar. İlk olarak elinizdeki belgelerle kayıt işlemi yaptırıyorsunuz. Size bir grup ve sıra numarası veriyorlar ve hep o grupla hareket ediyorsunuz. Başınıza bir Yüzbaşı veriyorlar onlar sizi yönlendiriyorlar.
Kayıt işlemlerinden sonra ön sağlık bölümüne götürüyorsunuz.
Yani kapalı spor salonuna ön sağlık muayenesine geçilir sadece baxer ile kalmanızı isteyecekler
. Boy ve kilo ölçümünden sonra tek sıraya dizip diş, göz ve vücudunuza bakılıyor. Buradaki işleriniz bittikten sonra spor sahasına götürülüyorsunuz. Burada ilk olarak basketbol topu fırlatma. Sınır 12 metre. Altında kalanlara birkaç kere daha şans veriliyor. Puanlar veriliyor ve kol çekmeye gidiyorsunuz yani barfikse. Orada sınır 4 tane. Çok nizami istiyor komutan tam çekemediğini saymıyor. Daha sonra durarak uzun atlama sınır 1.90 metre. Sonra mekik. Orada sınır 1 dk 32 tane. Bir arkadaşınız ayak bileklerinizden tutuyor ve o sayıyor siz çekiyorsunuz. Ve geldik en önemlisi 400 metre koşusu.
Spordan sonra psikomotor var burada size 150 tane falan soru soruluyor. Gittiğiniz dershaneler okuduğunuz yazar ve gazeteler vb hepsini yazıyorsunuz. En son ise mülakat kuruluna girmek var. Sizi tabur komutanlığına götürüyorlar ve bir süre bekliyorsunuz. Mülakat kurulunda isminiz okunduğunda içeriye giriyorsunuz ve karşınızda 4 ya da 5 tane yıldızı bol komutan bekliyor ortada bir sandalyeye oturtuyorlar sizi. Diksiyonunuza heyecanınıza vs. bunlara bakıyorlar. Sizi hep konuşturuyorlar sorular soruyorlar. Bazı arkadaşlarıma tarihten soru sormuşlar. Tahminimce tipini beğenmediklerini soru sorarak eliyorlar. Mülakat kurulundan sonra aşağıda bekliyorsunuz. İsminiz okunduğunda size bilgi veriliyor. Eğer elenmişseniz itiraz ediyor musun diyorlar etmezsen alıp belgelerini gidiyorsun ama eğer edersen tekrar giriyorsun mülakata. Mülakattan geçenler ise hastane sevk birimine gönderiliyor. Oradan Bursa, Balıkesir veya İzmir’den birini seçiyorsunuz ve ilk pazartesi günü o hastanenin önünde olmanız isteniyor.
Mülakat bu kadar ama doğrusunu söylemek gerekirse 10 kişiden kesin 8–9 unu eliyorlar. Önemli olan samimiyetiniz diksiyonunuz heyecanınız vs.

Mülakata sorulan soruların bazıları :
1-Kendini tanıt
2-Atatürk ilkeleri nelerdir?
3-İnkılâpçılık nedir?
4-Atatürk’ün yeniliklerini say?
5-Halkçılık ilkesini açıkla?
6-Tarih bilimi nedir?
7-Çanakkale deyince aklına neler gelir?
8-Neden astsubaylık?
9-Seni seçmemiz için bi sebep söyle?

10-Ankara nasıl oluştu? Tarihini söyle?

11-Kurtuluş savasını anlat?
12-kurtuluş savasına kimler katıldı?

13-Balıkesir’in eski ismi nedir?
14-Türkiye’nin sınır komşularını say
15-Türk büyüklerini say?

16-Atatürk’ün Nutuk’undan biraz bahset?
Arkadaşlar ne kadar yardımcı olabiliyorum bilmiyorum ama inşallah işinize yarar. Sadece sakin olun kekelemeyin yeter bilgide önemli tabi ama sakın sallamaya kalkışmayın. İnşallah bu anlattıklarım gitmeyi düşünenlerin işine yarıyacaktır

Kara Astsubay kaç kişi başvurdu

Kara astsubay 35 bin kişi cagrildi ve sadece 1100 kişi alınacak arkadaşlar

Türkiye Ordu Evleri Adresleri ve Telefon numaraları

Ordu evleri adres ve telefon numaralarını burdan bulabilirsiniz
nizamiyeler adresleri ve telefon santral numaraları

ORDUEVLERİ VE ASKERİ KAMPLARIN TELEFONLARI
ORDU EVİ VE KAMPLAR
SANTRAL
FAKS
ADANA ORDUEVİ
0 342 3595758-352 07 35
AFYON ASKERİ GAZİNOSU
0 272 213 15 53-
02722313145-
AĞRI ASKERİ GAZİNOSU
0 472 215 17 66
AĞRI-DOĞUBEYAZIT ASKERİ GAZİNOSU
47203125029
AĞRI-ELEŞKİRT ASKERİ GAZİNOSU
04727112171-
AĞRI-PATNOS ASKERİ GZİNOSU
0472 6163718
AMASYA ASKERİ GAZİNOSU
0358 2181824
0358 2420685
AMASYA-MERZİFON ASKERİ GAZİNOSU
0358 5131703
ANKARA-GAZİ ORDUEVİ
0 312 212 60 70
0312 2120398
ANKARA-MERKEZ ORDUEVİ
0 312 285 75 78-7HAT
0312 2857596
ANKARA-SIHHIYE ORDUEVİ
03124170791 03124253407-08
03124255751-
ANKARA ETİLER ASTSB.ORDUEVİ
ANKARA-ETİLER ASB.ORDUEVİ BEKAR MİS.
0312 2129277 6 HAT
0 312 212 92 77
0312 2125804
BEKAR
ANKARA TANDOĞAN ASTSB.ORDUEVİ
0312 2317370-3
0312 2316987
ANKARA-ETLİK GATA SOS TES.MİS.
ANKARA SIHHIYE ASTSB. MİS.(D MOTEL)
ANKARA SIHHIYE ORDUEVİ C MOTEL
0 312 304 15 20
0 312 231 73 70
0 312 425 34 07
BEKAR-AİLE
BEKAR-AİLE
BEKAR-AİLE
ANKARA/MAMAK- 4.KLOR. MİS.
0312 3695710 (İÇ H.2938)
BEKAR
ANKARA /BALGAT-EDOK.SOSY.TESİSLERİ
0312 286 64 86
BEKAR
ANKARA-ZH.BRL. MİSAFİRHANESİ
0 312 249 13 41
BEKAR(K.K.K.)
ANKARA/ALTMIŞEVLER-MEBS.MİS.
0 312 350 97 97
BEKAR-AİLE
ANKARA/OPERA HV.K. MİSAFİRHANESİ
ANKARA/GÜVERCİNLİK-K.HV.SOS.TES.
0 3123242314
0 312 252 61 10
-
BEKAR-AİLE
ANKARA/ETİLER-İSTH.OK.MİS.
ANKARA-BAHÇELİEVLER-DZ.K.SOSTES
ANKARA/SIHHIYE-HV.K.SOS.TES.
ANKARA/ÇANKAYA- HV.K.ORAN SOS.TES
ANKARA/ETİMESGUT-HV.K.SOS.TES..
ANKARA/ETİMESGUT-HV.İS.TB.MİS.
ANKARA/ETİMESGUT-HV.ULŞ.ÜS.MİS.
0 312 212 62 26
0 312 403 33 33
0 312 311 42 82
0 312 490 56 20
0 312 298 60 17
0 312 244 85 50
0 312 244 85 50
BEKAR
BEKAR(DZ.K.)
BEKAR-AİLE
BEKAR-AİLE
BEKAR-AİLE(HV.K.)
BEKAR
BEKAR
ANKARA-ORAN SOS.TESİSLERİ
0312 4905620
ANKARA/ANNITTEPE J.SOS.TESİSLERİ
ANKARA-BEYTEPE J.EĞT.SOS.TES.
ANKARA-GÜVWERCİNLİK J.SOS.TES.
03122317336
0 312 464 38 80
0 312 278 52 86
BEKAR-AİLE(J)
BEKAR-AİLE(J)
BEKAR-AİLE(J)
ANKARA-MALTEPE K.K.MİSAFİRHANESİ
0312 4115974
BEKAR-AİLE(K.K.K.)
ANKARA/ELMADAĞ KAYAK MRK.
0 312 417 26 15
ANKARA /GÖLBAŞI SOS.TESİSLERİ
0312 4842828
ANKAR/POLATLI AS. GAZİNOSU
0312 6234430(2321)
ANTALYA TSK. AS. GAZİNOSU
0242 2412789 0242 2428651
0242 2480758
ANTALYA K.KALDIRAN ÖZ.EĞT.MRK
0 242 349 39 00-O3
ANTALYA/SİDE ÖZ.EĞT.MRK
0242 7636758
0242 7636789
ARTVİN ASKERİ GAZİNOSU
0466 2122208
AYDIN/KUŞADASIGÜZELÇAMLI J.MSFR.
0256 6461144
AYDIN SÖKE AS. GAZİNOSU
0256 5181276
BALIKESİR ORDUEVİ
0 266 245 55 90-92
0266 2455592
BALIKESİR/BANDIRMA AS. GAZİNOSU
0266 7182172
02668557636-
BALIKESİR/EDREMİT AS. GAZİNOSU
0266 3735582
BALIKESİR/ERDEK DZ.K. MİSAFİRHANE
0266 8351070(2201)
BALIKESİR/ERDEK AS. GAZİNOSU
0266 8351070(2821)
BALIKESİR/AKÇAY ÖZ.EĞT.MRK.
0266 384 10 69-373 44 83
0266 3852870
BALIKESİR/ERDEK AS.ÖZ.EĞT.MRK
2668557016
0266 8557036
BALIKESİR/ÖREN ÖZ.EĞT.MRK.
0266 4165410-12
0266 4164196
BALIKESİR/ERDEK HV.ÖZ.EĞT.MRK
0266 8557012-5
BİNGÖL AS. GAZİNOSU
0426 2137575
BİTLİS/TATVAN AS. GAZİNOSU
0 434 827 56 16
BOLU ASKERİ GAZİNOSU
0374 2126260-1
BURDUR ASKERİ GAZİNOSU
0248 2335265
BURSA ORDUEVİ
0 224 233 13 39
BURSA ULUDAĞ KIŞ ÖZ.EĞT.MRK
0 224 285 21 45
0224 2854145
BURSA/GEMLİK ÖZ.EĞT.MRK
0224 5190210(2235)
BURSA/GEMLİK HV.ÖZ.EĞT.MRK
0224 5190241
0224 5190240
ÇANAKKALE ASTSB.ORDUEVİ
0 286 217 48 78
ÇANAKKALE BARBOROS SOS.TES.
0286 8245158
ÇANAKKALE/GÜZELYALI SOS.TES.
0286 2328575
ÇANAKKALE/GELİBOLU ASTSB. ORD.
0 286 566 27 99
ÇAANAKKALE/GELİBOLU MİSAFİRHANE
0286 5663638
ÇANAKKALE/GELİBOLU YER.EĞT.MRK
0 286 566 11 20
ÇANAKKALE/EZİNE AS. GAZİNOSU
0286 6181568
ÇANKIRI-ILGAZ KIŞ KAYAK MRK
0 366 239 10 77-79
ÇANAKKALE J.ÖZ.EĞT.MRK.
0286 2328631-32
ÇANKIRI ASKERİ GAZİNOSU
0376 2136821
DENİZLİ AS. GAZİNOSU
0258 2652121-22
DİYARBAKIR ASRSB.ORDUEVİ
0 412 224 45 65
DİYARBAKIR AS.MİSAFİRHANESİ
0412 2241494
DİYARBAKIR ZH.TUG AS.GAZİNOSU
0412 2245542
DİYARBAKIR TOP.A.AS.GAZİNOSU
0412 5521950
4125521323
DİYARBAKIR LOJ.DS.SOS.TESİSLERİ
0412 3233456
0412 3233447
DİYARBAKIR ÜS.SOS. TESİSLERİ
0412 2249961
DİYARBAKIR J.SOS.TESİSLERİ
0412 2286181-5
EDİRNE ORDUEVİ
0 284 225 19 57
EDİRNE/KEŞAN ASTSB.ORDUEVİ
0 284 714 25 08
EDİRNE/KEŞAN MİSAFİRHANESİ
0284 7150953
EDİRNE/UZUNKÖPRÜ AS. GAZİNOSU
0284 5133550
EDİRNE/SÜLOĞLU AS. GAZİNOSU
0284 3113151(2062)
EDİRNE/KEŞAN/MECİDİYE ÖZ.EĞT.MRK.
0284 7373001
ELAZIĞ ORDUEVİ
0 424 218 579 2
ELAZIĞ/HAZAR ÖZ.EĞT.MRK
0424 4112298
ERZİNCAN ASTSUBAY ORDUEVİ
0 446 214 347 9
ERZURUM ORDUEVİ
0 442 218 862 9
0442 2348160
ERZURUM PİKNİK KÖŞESİ AS.GAZ.
0442 3165599
ERZURUM ÇİĞDEM AS GAZİNOSU
0442 2347509
ERZURUM OGAN KAYAKEVİ
0 442 235 56 24
ERZURUM/AŞKALE AS. GAZİNOSU
ERZURUM/ILICA AS. GAZİNOSU
0442 6313204
ERZURUM/OLTU AS. GAZİNOSU
0442 8161925
ERZURUM/PASİNLER MİSAFİRHANESİ
ERZURUM/DUMLU AS. GAZİNOSU
0442 2633141
ESKİŞEHİR ASTSUBAY ORDUEVİ
0 222 230 15 07-08
ESKİŞEHİR/SİVRİHİSAR AS.GAZİNOSU
0222 7125447
0212 7125451
GAZİANTEP ASKERİ GAZİNOSU
0 342 862 37 03
GAZİANTEP ORDUEVİ
0 342 336 12 42-43
HATAY/İSKENDERUN ORDUEVİ
0 326 614 17 17
HATAY/İSKENDERUN PİRİREİS AS.GAZ.
0326 6131425
İSKENDERUN/GÜLCİHAN ÖZ.EĞT.MRK
0 326 644 50 05
İSKENDERUN/ULUÇINARÖZ.EĞT.MRK
0326 6432028
3266432298
ISPARTA ASKERİ GAZİNOSU
0246 2185312
ISPARTA/EĞRİDİR AS.GAZİNOSU
0246 3123296
0246 3115025
MERSİN ORDUEVİ
0324 2370170-71
MERSİN/ANAMUR HV.ÖZ.EĞT.MRK
0324 8142829
0324 8141943
MERSİN/BOZYAZI GÖZCE J. MİSAFİR.
0324 8632114
İST.HARBİYE SUBAY ORDUEVİ
0 212 234 31 00-07
İSTANBUL KALENDER ORDUEVİ
0 212 262 40 56-59
İSTANBUL FENERBAHÇE ORDUEVİ
0 216 345 28 07
İSTANBUL/B.ÇEKMECE ORDUEVİ
0 212 883 49 76
0212 8832126
İSTANBUL AKSARAY ORDUEVİ
0 212 635 29 68-72
0212 5348055
İSTANBUL SELİMİYE ASTSB.ORDUEVİ
0216 3425670
0216 3332068
İSTANBULMASLAK ASTSB.ORDUEVİ
0212 2761172-73
0212 2761379
İST.KASIMPAŞA ASTSB.ORDUEVİ
0212 2372128
02128681804-
İSTANBUL ÇAKMAKLI KIŞLA MİSAFİR.
0212 6232313-15
İSTANBUL/TUZLA P.OK.MİSAFİRHANESİ
0216 3951676
İST.RUMELİKAVAĞI ASTSB.MİSAFİR.
0212 2716723
İST.KASIMPAŞA DZ.AS.MİSAFİRHANESİ
0212 2543150(1555)
İST.K.YALI K.K.LİS.OK MİSAFİRHANESİ
0216 4175770
İST. 26.ZH.TUG.AS.GAZİNOSU
0212 2948511
İST. 66.ZH.TUG.AS.GAZİNOSU
0212 5820035
İST.MALTEPE 2.ZH.TUG.AS.GAZİNOSU
0216 3834440
KOCAELİ/ÇATALCA AS. GAZİNOSU
0212 7893760
İST.KÜÇÜKYALI AS.GAZİNOSU
0216 4892165
İST.SARIYER ASKERİ GAZİNOSU
0212 2420566
İST.FENERBAHÇED/G İST.K.AS.GAZİNO
0216 3360259
İST.ÜSKÜDAR ŞEMSİPAŞA AS.GAZİNO
0216 3333450
İST.BEYKOZ SOS.TESİSLERİ
0216 3202527-32
İST.BALMUMCU J.SOSYAL TESİSLERİ
0212 2134400
2122134437
İST. TUZLA ÖZ.EĞT.MRK
0216 3951676
İST.HEYBELİADA ŞAFAK ÖZ.EĞT.MRK
0216 3518018
0216 3518781
İST.RUMELİKAVAĞI ÖZ.EĞT.MRK
0212 2716723
0212 2423936
İST.KARTAL/CEVİZLİ HV.ÖZ.EĞT.MRK
0216 4426982
0216 3050249
İST.KUMBURGAZ J.ÖZ.EĞT.MRK
0212 8681800
0212 8681804
İZMİR/VARYANT ASTSB.ORDUEVİ
0 232 425 44 31
İZMİR/ALSANCAK ASTSB.MİSAFİRHANE
0232 4635349
İZMİR/NARLIDER İS.OK AS. GAZİNOSU
0232 2383868-69
İZMİR BORNOVA ASKERİ GAZİNOSU
0232 3886828
0232 3730313
İZMİR-NARLIDERE AS. GAZİNOSU
232
İZMİR GÜZELYALI KIŞLA GAZİNOSU
0232 2857448
İZMİR GAZİEMİR ULŞ OK.SOS.TES.
0232 2510383
İZMİR KARŞIYAKA ASKERİ LOKAL
0232 3682540
İZMİR/BERGAMA ASKERİ GAZİNOSU
0232 6324090
İZMİR/FOÇA DZ.ÇIARTMA FİLO MİSAF.
İZMİR/KALEBURNU ASTSB.GAZİNOSU
İZMİR/FOÇAESKİ FOÇA ÖZ.EĞT.MRK
0 232 812 56 77
İZMİR/YENİ FOÇA ÖZ.EĞT.MRK
0232 8146414
İZMİR/ILKSU ÖZ.EĞT.MRK
0 232 755 19 30
İZMİR/ ÇEŞMEALTI URLA UZUNADA YOLLUCA SOS.TES.
İZMİR ÖZDERE ÖZ.EĞT.MKR
0 232 797 52 10
0232 7976540
KARS ORDUEVİ
0 474 223 26 41
KARS/KAĞIZMAN AS. GAZİNOSU
0474 3516157
KARS /SARIKAMIŞ ASTSB.AS. GAZİNO
0 474 413 41 07
KAYSERİ ORDUEVİ
0 352 231 11 32
KAYSERİ ERCİYES ÜS MİSAFİRHANESİ
0352 2224545
KAYSERİ ERCİYES KIŞ EĞT.MRK
0 352 342 20 61
35203432090
KIRKLARELİ ASTSUBAY ORDUEVİ
0 288 214 15 86
KIRKLARELİ/LÜLEBURGAZ AS.GAZ.
0 288 412 30 72
KIRKLARELİ/PINARHİSAR AS. GAZ.
0288 6151849
KIRKLARELİ/VİZE AS.KERİ GAZİNOSU
0288 3181988
KIRKLARELİ/BABAESKİ AS.GAZİNOSU
0288 5121378
İZMİT ORDUEVİ
0 262 321 20 67
0262 3211139
İZMİT/GEBZE ASKERİ GAZİNOSU
0262 6419292
İZMİT/GÖLCÜK ASTSB. ORDUEVİ
0 262 414 66 01
İZMİT/GÖLCÜK ASTSB.MİSAFİRANESİ
0262 4142388
İZMİT/CENGİZTOPEL SOS.TESİSLERİ
0262 2173880-82
İZMİT/DARICA YEREL EĞT.MRK
0262 7450427
İZMİT/ULAŞLI DZ.ÖZ.EĞT.MRK.
0262 4324017
KONYA ASTSUBAY ORDUEVİ
0 332 322 69 70
KÜTAHYA ASTSB.MİSAFİRHANESİ
0274 2236155
KÜTAHYA ASKERİ GAZİNOSU
0274 2236171
MALATYA ORDUEVİ
0 422 324 07 10-11
MANİSA ASKERİ GAZİNOSU
0 236 231 46 33(2535)
MANİSA/AKHİSAR HV.MYD.MİSAFİR.
0236 4135313
MANİSA /AKHİSAR AS.GAZİNOSU
0236 4124212
KAHRAMANMARAŞ AS. GAZİNOSU
0344 2230345
MARDİN ASKERİ GAZİNOSU
0 482 212 77 13
MARDİN AS.MİSAFİRHANESİ
0482 2127714
MARDİN J. AS. GAZİNOSU
0482 2123943
MARDİN/KIZLTEPE AS. GAZİNOSU
0482 3123337
MARDİN/MİDYAT AS. GAZİNOSU
0482 4621291
MUĞLA ASKERİ GAZİNOSU
0252 2142276
MUĞLA/MARMARİS HİSARÖNÜ J.MİSF.
0252 4666158
MUĞLA/BODRUM ÖZ.EĞT.MRK
0252 3130248
MUĞLA/MARMARİS AKSAS ÖZ.EĞT.
0252 421 04 51-60
MUĞLA /AKSAS MİSAFİRHANESİ
0252 4210477(5219)
MUŞ ASTSUBAY GAZİNOSU
0436 2121604
MUŞ/MALAZGİRT ASKERİ GAZİNOSU
0436 5112424
NİĞDE ASKERİ GAZİNOSU
0388 3117112
NEVŞEHİR J. SOSYAL TESİSLERİ
0384 3412480
ORDU/PERŞEMBE AS. GAZİNOSU
0452 5171040
ORDU/PERŞEMBE HV.RD.MİSAFİR.
0452 5171040
RİZE / PAZAR ASKERİ GAZİNOSU
0464 6121160
ADAPAZARI ASKERİ GAZİNOSU
0 264 278 37 12
SAKARYA/KEFKEN YER.EĞT.MRK.
0262 3566893
SAMSUN AS. MİSAFİRHANESİ
0362 4311021
SAMSUN ASTSUBAY GAZİNOSU
0362 4322238
SAMSUN YEREL EĞT.MRK.
0362 4575297
SİİRT ASKERİ GAZİNOSU
0484 2239831
SİVAS ORDUEVİ
0346 2235608
SİVAS ASKERİ GAZİNOSU
0 346 223 56 08
SİVAS /ŞARKIŞLA AS.MİSAFİRHANESİ
0346 5121050
TEKİRDAĞ ASKERİ GAZİNOSU
0 282 261 20 91
TEKİRDAĞ/ÇERKEZKÖY AS.MİSAF.
0282 7268324
TEKİRDAĞ/ÇERKEZKÖY ASTSB.GAZ.
0282 7164689
TEKİRDA/ÇORLU AS. GAZİNOSU
0 282 651 52 06
TEKİRDAĞ/ÇORLU SOS. TESİSLERİ
0282 6511125
TEKİRDAĞ/HAYRABOLU AS. GAZ.
0282 3152007
TEKŞRDAĞ/MALKARA AS. GAZİNOSU
0282 4272913
TEKİRDAĞ/SARAY ASLERİ GAZİNOSU
0282 7683443
TEKİRDAĞ/KUMBURGAZ ÖZ.EĞT.MRK.
0282 2834145
TEKİRDAĞ/m.EREĞLİSİ ÖZ.EĞT.MRK.
0 282 2834145
TOKAT ASKERİ GAZİNOSU
0356 2143131
TRABZON ASKERİ GAZİNOSU
0 462 321 16 89
TRABZON /YILDIZELİ ÖZ.EĞT.MRK
0462 2487781
TUNCELİ/ORTAKÖY AS.MİSAFİRHANE
0428 2126391
ŞANLIURFA ASKERİ GAZİNOSU
0414 3139982
VAN ERCİŞ ASKERİ GAZİNOSU
0432 3517119
K.EREĞLİ ASKERİ GAZİNOSU
03723232800-02
BARTIN/AMASRA ASKERİ GAZ.
0378 3151004
BAYBURT ASKERİ GAZİNOSU
0458 2116767
KIRIKKALE /ÇANTEĞE AS. GAZ.
0318 2244333
BARTIN ASKERİ GAZİNOSU
0378 2276050
ARDAHAN ASKERİ GAZİNOSU
0478 2112238
IĞDIR ASKERİ GAZİNOSU
0476 2273283
YALOVA/ KARAMURSEL EĞT.MRK
0226 4628310(2248)
YALOVA/ KARAMURSEL ASTSB.GZ.
0226 4628310
YALOVA DZ.ÖZ.EĞT.MRK.
0226 8141285
AYVALIK ŞEHİT GAZİ REBLS.MRK.
0266 3122773
KIBRIS GAZİ MAGOSA ASTSB.ORDUEVİ
039 28152552
0392 3664632
DENİZLİ J.KARAHAYİT MİSAFİRHANESİ
AYDIN J.BLG.K.LIĞI MÜSADE ALINIYOR
0258 2714192
0256 2310106
0256 2311180
KOCAELİ/KANDIRA/KEFKEN ÖZ.ET.MRK
0 262 563 68 93

11 Ağustos 2010 Çarşamba

2011 Astsubay yönetim kaç kişi alınacak makina mekatronik bilgisayar

Toplam 1100 kişi alınacak ama bölümlere kac kisi alındıgı hakkında kesin bilgi elimize ulasınca yazacagız..


Astsubay myo 2010 asil yedek listesi

2011 Astsubay mülakatları

Sözlü mülakat ve deneyimler herşey sitemizde var arkadaşlar bir tık yeterli

10 Ağustos 2010 Salı

Kara Astsubay myo kamp yeri

Kamp yeri balıkesirde okuulun ıcınde diye duyduk

Deniz Astsubay myo kamp yeri

okul ve kamp yeri aynı yerde diye duyduk arkadaslasr yani yalova gölcük

Hava Astsubay Kamp Yeri

Kamp Yeri  kesin bilgi elimize ulasınca sizlerle paylaşacagız



Kara Harp okulu kamp yeri

kamp Yeri ankarada Atat da dır

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Mülakat Anlatımları Kara Astsubay myo

Arkadaşlar bedeni yeterlilikte geçebildiyseniz eğer sizi grubunuzda sıralayıp mülakatın yapıldığı binaya götürüyorlar. (Ayrıca şunu söyleyim bedeni yeterlilik testi ile mülakat aynı anlamda değildir. Mülakat zaten sözlü demektir bazı arkadaşlar karıştırıyorlar.) Orda grubunuza ve nihayet size sıra gelmesini bekliyorsunuz. (benim 1 saatten fazla sürdü beklemem). Herkesi tek tek içeri alıyorlar. Sıra size gelince isminizi sesleniyorlar ve içeri giriyorsunuz. Ben girdiğimde içerde 4 subay 1 de psikolog sandığım kişi vardı. Onların önünde bir sandalye oluyor ve oturarak mülakatı yapıyorsunuz (bazı arkadaşlar ayakta mı diye sormuştu). İçeri girerken baştan aşağı bi süzüyorlar. Oturduktan sonra sizi sorguluyorlar. Benim mülakatım sohbet havasında geçti. Ters bişey sormadılar. Kendinden bahset buraya neden geldin gibi sorular sordular. memleketimi anlattırdılar. Genelkültür soruları sordular ( nabuko projesi gibi). Ama dikkat ettiğim şuydu cevap verirken cevabınıza bakmıyoarlar. Duruşunuza, konuşmanıza, kendinize güveninize ve konuşurken bir bozukluğunuz var mı diye bakıyorlar. Birde sıra sıra ama seri şekilde sorular soruyorlar. eğer bazı kelimeleri veya harfleri söyleyemezseniz ellerindeki kağıdı size okutuyorlarmış ( artikülasyon bozukluğu olan arkadaşımdan öğrendiğime göre yani). Mesela S harfi bozuk diyelim içinde bolca S geçen bir paragraf okuyorsunuz. Bunun dışında sakin olmanızı tavsiye ederim. Heyecandan kollarını ayaklarını sallayan, tırnaklarını yiyen insanlar gördüm. Mülakat bitince aşağı iniyorsunuz ve geçip geçmediğinizi öğrenmek için bekliyorsunuz. geçtiyseniz sizi askeri hastenelere sevkediyorlar. geçemezseniz itiraz hakkınız bulunuyor. itiraz ettiğinizde yan binaya götürüp birde orda mülakata giriyorsunuz. Orda bana konuşmanda hata var demişlerdi. Ama orda hiç hoş karşılamıyorlar :) 5 kişi girdik hepimize sert davrandılar. yani dışarda konuşunca arkadaşlarda sertti dedi bana. Arkadaşlar bunun dışında sorunuz olursa yardım ederim. İnşallah hepimiz girebiliriz. Herkese başarılar.

7 Ağustos 2010 Cumartesi

Astsubaylık sağlık kontrolleri neler ?

askeri hastanede hangi doktora çıkılıyor

2011 kara harp okulu başvuru sonuçları

Asil Yedek listesi kara harp okulu sitesinden acıklanacaktır

6 Ağustos 2010 Cuma

12 -13 Agustos Kara Astsubay mülakatı olanlar

Mülakatı bu tarihde olanlar haberleselim ve buraya yorum bıraksınlar arkadaslar..

Deniz Astsubay Myo Başvuru

2011 Astsubay myo başvuruları başlıyıcak önümüzdeki sene çok yogun ilgi olması bekleniyor Astsubay okullarına , ve bu sene denize 10 bin 7 bin kişi çağırdılarsa seneye 10 bin kişi çagırılacaktır.

5 Ağustos 2010 Perşembe

Balıkesir Anafartalar caddesi milli kuvvetler caddesi

Balıkesirde gezilcek 2 tane cadde var arkadaşlar milli kuvvetler caddesi ve anafartalar burlarda sırf cafeler var bi cadde üstünde nerdeyse 50 tane kafe var :) yani pek öyle gezilcek dolaşılcak bi yeri yok balıkesirin ufak bir kent

Astsubay myo öğrenci dersleri

Astsubay dersleri nelerdir arkadaşlar okula giren arkadaşlar buraya yorum yazarsa herkez görür, okuldaki ögrenciler ne dersleri görüyor ?

Astsubay olmak her yiğidin harcı değildir

Beyler herkez lay lay lom girmesin mülakatlara bu Astsubaylık işi kolay iş değildir, mezun olcaksınız diyelim tayin doğuya çıkcak gece nöbet tutcaksınız o ağaçlar üzerinize üzerinize gelcek, nöbet bitcek kafanızı yastıga koycaksınız acaba şimdi bascaklar acaba birazdanmı bascaklar korkusu ile yaşıcaksınız bu işler öyle kolay degil, Astsubayların aile ortamı pek yoktur bunuda göz önüne alınız, Ne askerler var emeklisine 2 sene kalıyor ve görevi doguya çıkıyor , ailesini getirmiyor tabiki ailesi memleketinde kendisi ise doğuda sınırda karakolda görevde. böyle acıklı manzalara çok herşeyi ve bunları göze alabiliyorsanız, aile ortamından ayrılmaya dayanırsanız seçin bu mesleği, daha geçenlerde haberlerde duymuşsunuzdur Çanakkale ayvalıkta bir Uzman çavuşun hanımı doğum yapmış ve o uzman çavuşa izin vermemişler oda intihar etmiş. Arkadaslar bu terör olayı bitmez astsubay ve uzmanlara artık izinde vermiyorlar terör var diye. Askeriyede Çitlerin arasında tıkılıp kalcaksınız benden söylemesi bunları göze alıyorsanız ASKER OLUN..!

saygılarımla

3 Ağustos 2010 Salı

Deniz Astsubay asil yedek listesi tarihi

Asil yedek listesi eylül ayında yayınlanacaktır . sitemizden takip edebilirsiniz...

Kara Astsubay 2011 Mülakat ayrıntılarıyla hava deniz

31 temmuz 2010 tarihinde saat 06:45 gibi nizamiyenin önünde sıraya girdim. Önümde 600'ya yakın aday vardı. 4 saat nizamiyeye girmek için sıra bekledik. Tabi sıra beklerken diğer sıradaki arkadaşlarla muhabbet edip zamanı bi şekilde geçirdik. Daha sonra x-ray cihazından geçip, üstümüz arandıktan sonra nihayetinde askeriyenin içine girmiş olduk. Sonra yine bi bekleme sürecine girdik. Ön kayıt yaptırdıktan sonra 25-30 kişilik dolmuşlarla bizi asıl kayıt binasına götürdüler. 2 saatte burada bekledikten sonra evrakları sıralayıp, bilgisayara kaydettirmek için sıraya girdik. Burada da en az 1 saat bekledik tabi. Neyse. bizi bir gruba atadılar. Gruplar 40 kişilik oluyor. Sıradaki arkadaşlarımla sürekli beraber hareket ettiğimiz için aynı grupta olduk haliyle. Daha sonra birde grup içinde sıra numarası veriyorlar. Ben 38.ydim. Sıraya geçtik. Başımıza bi bayan teymen verdiler. Aşşağıda psikojik teste girdik.

Önce bir kağıt verdiler. gittiğin dershanler, okuduğun dergi ve gazeteler, babanızın ve annenizin görevleri, görev yerleri, mezun olduğu okullar vs arkalı önlü yaklaşık 20 soru var. (yalan birşey yazarsanız hakkınızda işlem başlatıyorlar). Daha sonra 158 soruluk bi kitapçık verdiler. Belli bir süre içerisinde bunları "yanlış, biraz yanlış, biraz doğru ve doğru" seçenekleri ile doldurduk, sürekli birbiriyle çelişen sorular var. Bunlara dikkat edin. Cevapları bir optik forma işaretledik. Bu işlemde yaklaşık 2 saat sürdü.

Daha sonra dışarıda 2şerli sıra olup ön sağlığa gittik. kapalı spor salonunda Sadece iç çamaşırımız kalacak şekilde soyunduk. ve sıra no'muza göre sıralandık. Önce dişlerimize baktılar. Tansiyon, Boy-kilo ölçümü yapıldı. Daha sonra renk körlüğünü tespit etmek için rengarek minik yuvarlaklar içindeki sayıları okuttular. Renk körü olmayan birisi rahatlıkla okuyabiliyor. Vücudumuzu incelediler, Ayaklarımıza baktılar. Ve bizim grubumuzdan tam 10 kişi bu aşamada elendi. Bizdense spor kıyafetlerimizi giymemiz istendi. Elenen arkadaşlarla vedalaştık. Sonuçta beraber saatler geçirmiştik.

Sporda önce durarak atlama yapıldı. Sıra no'muza göre atladık. 190 cm'i 2 denemede atlayamayanlar kenara çekildi. Herkes atladıktan sonra bi şans daha verildi, Onlarda atladılar. Burada elenen olmuyor.Grupta sanırım en iyi ben (230 cm) atladım. Sonra yan tarafa yani mekiğe geçtik. Mekikte 2şerli grublara ayrılıp mekik çektik. bi taraf karşısındakinin dizinden tutup, kaç mekik çektiğini sesli bir şekilde saydı. Genelde herkes fazla saydı. Bende arkadaşımınkini fazla söyledim. Sonra ben 48 çektim ve karşımdaki arkadaşa neyse onu söyle dedim.

Sonra Basket topu attık. 2 şansınız var. Atamayanlara 0 yazılıyor. İtiraz edebiliyorsun. Burada 0 alan bir kaç kişi oldu. Ben 2. denememde yaklaşık 16m attım sanırım. Kaç m attığını söylemiyorlar.

Barfiks'tede 4 yaptım. Ve sıra geldi koşuya. Grubu onarlı gruplara bölüp koşturuyorlar. Asfalt bir zeminde ve güneş tam tepedeyken koştuk. Burada elenenler oldu tabi ki. 400 m kolay bir koşu değil. 1 saniyeyi bile affetmiyorlar. Ben 3. Bitirdim. Saniyeyi sana söylemiyorlar ama 70 saniyenin altında koştuğuma eminim. (Deneme koşularında 76 sn koşuyordum hep )

Koşuda 5-6 kişi elendi. ve yine uzun bir beklemenin ardından (hava kararınca) Sözlü mülakata geçtik. Burası dananın kuyruğunun koptuğu yer. Ve benimde Kısa süren astsubay aday adaylığımında bittiği yer diyebiliriz. İsmi okunan kişiler bekleme salonundan alınıp, yukarı çıkarıyorlar. üstüne sayı yazan odaların önünde bekletiyorlar. 1 saat bekledikten sonra ismim tekrar zikredildi ve odaya girdim.

5 tane komutan seni buyur ediyorlar. Bana önce aileni tanıt dedi ve bende başladım tanıtmaya, Okuduğum kitapları ve bunların içeriği hakkında konuştuk. Çok fazla heyecan yapmadım ve gür bi sesle konuştum. Güzel konuştuğumu, güzel cevaplar verdiğimi söyledi. Teşekkür ettim. Daha sonra Tarihi sevip sevmediğimi sordu. ve nedense hiç düşünmeden seviyorum dedim. Dünya üzerinde yaşamış Türk devletlerini sordu Türkiye, Azerbaycan, Türkmenistan vs saydım ve bu kadar hatırlıyorum dedim. Diğer komutan sence kaç tane Türk Devleti vardır dedi. 5 tane felandır herhalde dedim. peki Cumhurbaşkanının forsunda 16 tane yıldız vardır. Neden 16'dır dedi. Bilmiyorum dedim. Sence nedendir dedi. Tarihte kazandığımız savaş sayısı olabilir dedim. Hiçbirşey demedi. Buraya kadar geçme şansım vardı ama beni asıl bitiren yer geldi...

Atatürk'ün inkilaplarını sayar mısın dedi. Başladım Halkçılık, Laiklik vs saydım. Peki ilkeleri sayar mısın dedi. Özür dilerim yanlış oldu dedim. İnkilaplar nelerdir peki dedi diğer komutan. Şapka devrimi, Saltanıtın kaldırılması, Türk alfabesi felan saydım. Neyse bu da böyle bitti. Sonra Aşşağıdan 'red' edildiğimi öğrendim. İtiraz edip etmeyeceğimi sordu. İtiraz edersem DAha uzun sürecek ve daha zorlu bir mülakata gireceğimi söyledi komutan.Daha fazla strese dayanamayıp itiraz etmiyorum diye dilekçeyi imzaladım. Dosyalarımı aldım ve astsubaylık maceramı burada noktaladım.

Coğrafi bölgeleri sayamayan adamların sözlü mülakatı geçtiğini gördüm arkadaşlar. Eğer ben inkilapları say dediğinde bi anlık dikkatsizlik sonucu ilkerleri saymayıp, Hatırlamıyorum deseydim şimdi geçmiştim. Laikliğin tanımını yapamayan adamı bile geçirmişler. Önemli olan bilgi değil, Önemli olan komutanın ağzından çıkanı adam gibi dinlemek. Bu sene 1200 kişinin alınacağa okula 39.000 kişi başvurmuş. Bunu orada ki komutan dedi. Ve gözünün yaşına bakmadan çatır çutur eliyorlar.Bir başka 35 kişilik bir gruptan sözlüyü geçen kimse olmamış.

deniz ve hava astsubay sözlü mülakat soruları

komutanların sordugu bazı sorular..

yorum yapabilirsiniz.
1.iLkeLer
2.iLkeLer Arasında En ÖnemLısı Ve neden ?
3.Türkiyenin KomsuLarı ve KımLe SorunLarı Vardır ?
4.Türkiyenin böLgeLeri ?



Çanakkale Zaferinin ön Önemli sonuçları.
Atatürk'ün yaptığı inkilaplar

Mesala; Arkan Kuzeyse Solun neresidir.
1 Alet bir vidayı 1 dakikada sıkıyorsa,40 alet 40 vidayı kaç dakikada sıkar.
Bu tarz Sorular.


ordu donatım okula balıkesir adresi resimleri

balıkesir ordu donatım astsubay myo okulu fotoğrafları sitemizde vardır..

Balıkesir Kredi yurtlar kurumunda kalmak

Arkadaslar Otogardan büyük otobüslere biniyorsunuz kredi yurtlar kurumunda iniyorsunuz bu kadar basit günlüğü ucuz 6 TL . herkeze tavsiye ederim otele 40 50 tl bayılmaktansa burası ideal astsubay mülakatlarına gircek arkadaşlar için

2010 Astsubay sözlü mülakat soruları tecrübeleri burda

evet arkadaslar tecrübeler ve sözlü mülakat komutanların sordugu sorular burda açıklıyacagız..


Seçkin Abduloğlu ( mülakata giren )
beyler orda nasıl geçiolar biliomsnz girmek isteyen herkes heyecanlı oluo geçemio girmek istemeyenler girio kesin adam yapıo 350 puan ünv. garantilemş hiç umrnda deil astsubaylk tabi içeri qirince heycanda yok geçio adam sorn burda işte.


Harun Çakmak ( Mülakata giren ) Beyler sözlü mülakattan bahsedeyim biraz . komutan cagırıo mesela harun cakmak dıye cıkıyosun yukarı bıtane sınıf gıbı oda var orda masa var 5 tanede komutan . karsılarında 1 tane sandelye oraya sen otuuyosun . odadan ıcerı gırerken kapı acık oluyo ama mutlaka kapıyı calın ve öle girin . sandalyenın başında bekleyın kolay gelsın komutanım dıyın . o sana otur oglum dıyo . kapıdan gırıs cok onemlı . bitkin bir şekilde sakın gırmeyın . omuzlar dik gözlerde kazanıcam havası olsun . paniğe gerek yok ilk soru kendını tanıt . guzel bı sekılde ve akıcı anlatın . boş konusmayın . ve bazen arada komutanlara konusurken tebessüm edin sıcak kanlı olursan onlarda öle olur cunku . anlattıktan sonra nıye bu meslek dıye soruoo . sakın cocukluktan berı ıstıyorumda demeyın . ben dedım . cocukken doktor olmak ısterdım ama lıseye gecınce fıkırlerım bu yönde degıstı dedım . ılkellerı say bakalım dedı . sırayla guzel sayın ama . arada bazen komutanım falanda dıyın . sonra ılkelerden en onemlısı sence hangısı dedı bende laıklık dedım . neden laıklık dıyınce anlattım ıste . yuzbası dedı neden heyecanlanmıyosun harun dıye . gerek duymuyorum komutanım mdıyıp tebessum ettım . aferın dedı . sonra turkıyenın komsuları saydırdı ve kımle sorunumuz var dedı . cevap ermenıstan.ermenı soykırımı demeyın , sözde ermenı soykırımı bıze kabul ettırmeye çalıştıklarını ıcın sorunumuz var dedı . sonra turkıyenın bölgelerını saydırdı bıtanesını unuttum . dedım valla 1 tane daha olcak ama onu unuttum komutanım dıyıp guldum . onlarda guldu kendılerı cevapladı . tmm harun tesekkur ederız dedıler ve cıktım . ( arada boş konusmalarda oldu tabı baban nerde calısıo ablan ne okuyo falan dıyee )

(alıntıdır)


tecrübeler devam edecektir siteyi takip ediniz

2010 Astsubay Myo kaç bandocu alınacak ? kaç sağlıkcı alınacak

Arkadaşlar kara astsubay myo balıkesir okuluna geçen sene 1013 tane ögrenci alınmış bunlardan 19 tanesi bandocu 60 tanesi sağlık astsubayı. yani bandocu çok az alınıyor.

2 Ağustos 2010 Pazartesi

Kara Astsubay balıkesir nizamiyesi

Arkadaşlar nizamiye çok büyük bir yer adeta bir ilçe kurulmuş orda çok tertipli bir nizamiye ve okul, türkiyenin 2. büyük nizamiyesi bu okulda okumak isteyen ama gönülden isteyen tüm arkadaşlar inşallah olur okul çok güzel spor faliyetleri ve diger etkinlikleri ile çok müthiş bir okul ama mülakatlar biraz zor işte 30 bin kişi giriyor ve 100 kişi alınıyor , 300 de 1 ihtimaliniz var ama herkeze başarılar Allah gönlünüze göre versin elenirseniz üzülmeyin seneye denersiniz benim bi arkadaşım 2 sene denedi olmadı 3. de okula girdi yani şans ve nasip işi bunlar birde intibak eğitimi var çok zor eğitim 1 ay boyunca okula alışmak için gerek psikolojik olarak gerekse vucudunuzun ve yorgunlugun ne oldugunu bilmemek için bu egitimi alıyorsunuz çok bırakan oluyor bu intibak döneminde nerdeyse 90 kişi pes edip bırakıyor ve tazminat ödemek zorunda kalıyor


Sitemizi Takip Ediniz Astsubay Olmak İstiyenlerin mekanı..
Astsubay myo mülakatları sitesine hoşgeldiniz, Kara astsubay balıkesir , jandarma astsubay ankara , deniz astsubay yalova gölcük , hava astsubay izmir gaziemir, okulları başvuru, astsubay myo başvuru ve asil yedek listesi. listelerden adınıza bakıp kazanıp kazanmadıgınıza bakabilirsiniz