Bu Site Tamamen Fake(sahte) amaçlı açılmıştır :) Herkes nasıl ders geçmek için çalışma notu arayışına girip derste not tutup,defter kitap herşeye çalışıyorsa sizlerde çalışacaksınız beleşe ders geçmek yok :)
PARAZİTLERE HAYIR !! :)

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Mülakat Anlatımları Kara Astsubay myo

Arkadaşlar bedeni yeterlilikte geçebildiyseniz eğer sizi grubunuzda sıralayıp mülakatın yapıldığı binaya götürüyorlar. (Ayrıca şunu söyleyim bedeni yeterlilik testi ile mülakat aynı anlamda değildir. Mülakat zaten sözlü demektir bazı arkadaşlar karıştırıyorlar.) Orda grubunuza ve nihayet size sıra gelmesini bekliyorsunuz. (benim 1 saatten fazla sürdü beklemem). Herkesi tek tek içeri alıyorlar. Sıra size gelince isminizi sesleniyorlar ve içeri giriyorsunuz. Ben girdiğimde içerde 4 subay 1 de psikolog sandığım kişi vardı. Onların önünde bir sandalye oluyor ve oturarak mülakatı yapıyorsunuz (bazı arkadaşlar ayakta mı diye sormuştu). İçeri girerken baştan aşağı bi süzüyorlar. Oturduktan sonra sizi sorguluyorlar. Benim mülakatım sohbet havasında geçti. Ters bişey sormadılar. Kendinden bahset buraya neden geldin gibi sorular sordular. memleketimi anlattırdılar. Genelkültür soruları sordular ( nabuko projesi gibi). Ama dikkat ettiğim şuydu cevap verirken cevabınıza bakmıyoarlar. Duruşunuza, konuşmanıza, kendinize güveninize ve konuşurken bir bozukluğunuz var mı diye bakıyorlar. Birde sıra sıra ama seri şekilde sorular soruyorlar. eğer bazı kelimeleri veya harfleri söyleyemezseniz ellerindeki kağıdı size okutuyorlarmış ( artikülasyon bozukluğu olan arkadaşımdan öğrendiğime göre yani). Mesela S harfi bozuk diyelim içinde bolca S geçen bir paragraf okuyorsunuz. Bunun dışında sakin olmanızı tavsiye ederim. Heyecandan kollarını ayaklarını sallayan, tırnaklarını yiyen insanlar gördüm. Mülakat bitince aşağı iniyorsunuz ve geçip geçmediğinizi öğrenmek için bekliyorsunuz. geçtiyseniz sizi askeri hastenelere sevkediyorlar. geçemezseniz itiraz hakkınız bulunuyor. itiraz ettiğinizde yan binaya götürüp birde orda mülakata giriyorsunuz. Orda bana konuşmanda hata var demişlerdi. Ama orda hiç hoş karşılamıyorlar :) 5 kişi girdik hepimize sert davrandılar. yani dışarda konuşunca arkadaşlarda sertti dedi bana. Arkadaşlar bunun dışında sorunuz olursa yardım ederim. İnşallah hepimiz girebiliriz. Herkese başarılar.

2 yorum:

Anonim dedi ki...

teşekür ederim kardeşim :)

Anonim dedi ki...

s.a bende bu sene kazandım 23 temmuzda ankaraya gıdecegım meslek lisesi mezunu ile normal düz lise mezunu arasında bi fark oluyor mu??yanı meslek lısesının bı ustunluğu oluyor mu??

Yorum Gönderme

Lütfen Yorum Bırakınız Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir YORUM YAPMAK İÇİN YORUMLAMA BİÇİMİNDEN ADI/URL Seçerek Adınızı Yazıp URL Kısmını Boş bırakarak Yorum Yapınız..

Astsubay myo mülakatları sitesine hoşgeldiniz, Kara astsubay balıkesir , jandarma astsubay ankara , deniz astsubay yalova gölcük , hava astsubay izmir gaziemir, okulları başvuru, astsubay myo başvuru ve asil yedek listesi. listelerden adınıza bakıp kazanıp kazanmadıgınıza bakabilirsiniz