Bu Site Tamamen Fake(sahte) amaçlı açılmıştır :) Herkes nasıl ders geçmek için çalışma notu arayışına girip derste not tutup,defter kitap herşeye çalışıyorsa sizlerde çalışacaksınız beleşe ders geçmek yok :)
PARAZİTLERE HAYIR !! :)

12 Ağustos 2010 Perşembe

2011 Astsubaylık mülakata gidecekler kaç kişi çağrıldı

BALIKESİR BAKIM OKULU VE EĞİTİM MERKEZ KOMUTANLIĞI (ASTSUBAY MESLEK YUKSEK OKULU)

Balıkesir Çayhisar mevkinde bulunmakta. Ulasımı çok basit ve kolaydır. Otobüs terminalinde indikten sonra merkeze giderek Kurt Dereli Mehmet Pehlivan Kapalı Spor Salonu'nun yanında nizamiyeye kadar giden minibüsler kalkmakta. Birliğin İçerisinde ikmal Çavuş 1. ve 2. Bakım Çvş. Eğitim Bölüğü'nün yanı sıra bu bölümlerin er eğitimi de bulunmaktadır. Bakım sınıfı ASTSUBAY MESLEK YUKSEK OKULU 'da bulada bulunmaktadır.


Sabah 7 de sıraya giriyorsunuz ve ilk başta sizden istenilen belgeleri kontrol edip üstünüzü arıyorlar. İçeriye 20 şerli gruplarla alıp minibüse bindirip yukarıya yere yani Astsubay Meslek Yüksek Okuluna götürüyorlar. Aileler ise içeride spor alanının yanında bekliyorlar. İlk olarak elinizdeki belgelerle kayıt işlemi yaptırıyorsunuz. Size bir grup ve sıra numarası veriyorlar ve hep o grupla hareket ediyorsunuz. Başınıza bir Yüzbaşı veriyorlar onlar sizi yönlendiriyorlar.
Kayıt işlemlerinden sonra ön sağlık bölümüne götürüyorsunuz.
Yani kapalı spor salonuna ön sağlık muayenesine geçilir sadece baxer ile kalmanızı isteyecekler
. Boy ve kilo ölçümünden sonra tek sıraya dizip diş, göz ve vücudunuza bakılıyor. Buradaki işleriniz bittikten sonra spor sahasına götürülüyorsunuz. Burada ilk olarak basketbol topu fırlatma. Sınır 12 metre. Altında kalanlara birkaç kere daha şans veriliyor. Puanlar veriliyor ve kol çekmeye gidiyorsunuz yani barfikse. Orada sınır 4 tane. Çok nizami istiyor komutan tam çekemediğini saymıyor. Daha sonra durarak uzun atlama sınır 1.90 metre. Sonra mekik. Orada sınır 1 dk 32 tane. Bir arkadaşınız ayak bileklerinizden tutuyor ve o sayıyor siz çekiyorsunuz. Ve geldik en önemlisi 400 metre koşusu.
Spordan sonra psikomotor var burada size 150 tane falan soru soruluyor. Gittiğiniz dershaneler okuduğunuz yazar ve gazeteler vb hepsini yazıyorsunuz. En son ise mülakat kuruluna girmek var. Sizi tabur komutanlığına götürüyorlar ve bir süre bekliyorsunuz. Mülakat kurulunda isminiz okunduğunda içeriye giriyorsunuz ve karşınızda 4 ya da 5 tane yıldızı bol komutan bekliyor ortada bir sandalyeye oturtuyorlar sizi. Diksiyonunuza heyecanınıza vs. bunlara bakıyorlar. Sizi hep konuşturuyorlar sorular soruyorlar. Bazı arkadaşlarıma tarihten soru sormuşlar. Tahminimce tipini beğenmediklerini soru sorarak eliyorlar. Mülakat kurulundan sonra aşağıda bekliyorsunuz. İsminiz okunduğunda size bilgi veriliyor. Eğer elenmişseniz itiraz ediyor musun diyorlar etmezsen alıp belgelerini gidiyorsun ama eğer edersen tekrar giriyorsun mülakata. Mülakattan geçenler ise hastane sevk birimine gönderiliyor. Oradan Bursa, Balıkesir veya İzmir’den birini seçiyorsunuz ve ilk pazartesi günü o hastanenin önünde olmanız isteniyor.
Mülakat bu kadar ama doğrusunu söylemek gerekirse 10 kişiden kesin 8–9 unu eliyorlar. Önemli olan samimiyetiniz diksiyonunuz heyecanınız vs.

Mülakata sorulan soruların bazıları :
1-Kendini tanıt
2-Atatürk ilkeleri nelerdir?
3-İnkılâpçılık nedir?
4-Atatürk’ün yeniliklerini say?
5-Halkçılık ilkesini açıkla?
6-Tarih bilimi nedir?
7-Çanakkale deyince aklına neler gelir?
8-Neden astsubaylık?
9-Seni seçmemiz için bi sebep söyle?

10-Ankara nasıl oluştu? Tarihini söyle?

11-Kurtuluş savasını anlat?
12-kurtuluş savasına kimler katıldı?

13-Balıkesir’in eski ismi nedir?
14-Türkiye’nin sınır komşularını say
15-Türk büyüklerini say?

16-Atatürk’ün Nutuk’undan biraz bahset?
Arkadaşlar ne kadar yardımcı olabiliyorum bilmiyorum ama inşallah işinize yarar. Sadece sakin olun kekelemeyin yeter bilgide önemli tabi ama sakın sallamaya kalkışmayın. İnşallah bu anlattıklarım gitmeyi düşünenlerin işine yarıyacaktır

16 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam gerçekten bunları soruyorlarsa ben geçemem

ddd dedi ki...

bu sorulardan bıtanesınee cwp veremesende elıyolarmııı .. bıdee sorularr geneldee boyle tarıhle mı ılgılııı hava denız bunların sözlu mulakatlarıda mı aynı bu sorulardan ...

Adsız dedi ki...

Slm arkadaşlar.Bende kara kuvvetleri meslek yuksek okulu mülakatlarını kazandım.26 Temmuz'da mülakatım var umarım bu sorulara güzel birer cevap verebilirim

Adsız dedi ki...

allah yardımcımız olsun

Adsız dedi ki...

hocam ben buraya nasıl başvuru yapabilirim? tarihleri var mı

Adsız dedi ki...

ankara ne zaman oluştu nerden bilelim

AMASYALI dedi ki...

ben çok heycanlı biriyim inşallah bu heycan orada da olmaz yoksa hayatta geçemem bilgileriniz için teşekür ederiiiim....

Adsız dedi ki...

benim oglumda girdi ve okadar istekliydiki aşiktı onu haksız yere neden elediler cok çalışmışti her soruya cevap vermiş saçmasapan sorularla elediler bende size sordugunuz soruyu sorayım bizim evde kaç lamba var evimizin rengi neeeeeeeee ve oglum nedennnn elendiiiiiiii boyle sevdalıları elersiniz işteeeeeeeeeeeeeee

aytekin dedi ki...

soruyla falan alakası yok 40 bin kısı basvuruyor her yıl ve alcakları 1000 yada 1500 kisi bende gittim sorularıda bildim herseyı gectım herseyı yaptım yıne elendım bosuna ugrasmayın cektıgınız eziyete ve paranıza yazık saygılarımla..

Adsız dedi ki...

ben kilisten mehmet 11.sınıf ögrencisiyim liseyi bitirdikten sonra ygs ye girecem eger astsubaylık için yeterli puanı alırsam hemen başvuru yapacagım ve kazanırsam ülkem için hayırlı bir astsubay olmayı kafaya koydum!!!!!!

Adsız dedi ki...

BEN söylüyorum dikkatli okuyun. Allahın izniyle mülakatlar kolay da 8-Neden astsubaylık? sorusuna benden iyisini bulamassınız derim :))))) komutanlara kapak olur belki....

Adsız dedi ki...

bu soruları soran komutanlarımıza çok TEŞEKKÜR ediyorum yaşasın T.C yaşasın VaTaNn..

Adsız dedi ki...

hocam vucuttaki izlerden korkuyorum ben. makine mezunuyum burdan avantajım var sanki.

Blogspot dedi ki...

Çalışan Geçer Arkadaşlar Kasmayın.

Adsız dedi ki...

nasıl soru onlar arkadaş s*çtık desene bn bide deniz subaylığını kazandım kim bilir orda ne sorucaklar

Blogspot dedi ki...

Her Türk gencinin bilmesi gereken sorular bunlar.

Yorum Gönder

Lütfen Yorum Bırakınız Yorumlarınız Bizim İçin Önemlidir YORUM YAPMAK İÇİN YORUMLAMA BİÇİMİNDEN ADI/URL Seçerek Adınızı Yazıp URL Kısmını Boş bırakarak Yorum Yapınız..

Astsubay myo mülakatları sitesine hoşgeldiniz, Kara astsubay balıkesir , jandarma astsubay ankara , deniz astsubay yalova gölcük , hava astsubay izmir gaziemir, okulları başvuru, astsubay myo başvuru ve asil yedek listesi. listelerden adınıza bakıp kazanıp kazanmadıgınıza bakabilirsiniz